måndag 17 september 2012

Stressen

Idag hade jag studentrådsmöte. Jag gick dit och tänkte att jag absolut inte skulle ta på mig något mer nu, inget mer ansvar, jag hinner inte, jag stressar sönder. Jag går därifrån som nyvald representant i institutionsstryrelsen. Alltså. Linda. Vad hände där?
Åh så dålig jag är på att säga nej. Nej jag hinner tyvärr inte med det jag har redan för mycket. Hade jag kunnat säga, men istället sa jag "ja, men det låter ju jätteintressant, visst kan jag bli det". Sen blev det ett godkänt beslut.

Jag fick däremot säga nej till att vara med i redaktionen för FUF-bladet (föreningen för utvecklingsfrågors tidning). Jättejättetråkigt då det var något jag verkligen ville göra, men det får vänta till en annan termin.

Nu har jag sagt att jag inte ska planera in någonting på veckodagarna, bara plugga, jobba och träna. Sen glömde jag bort att jag har planerat att träffa Tanya imorn kväll. Men det blir bara bra, vi kan plugga så slipper jag ha ångest över det.

Åh jag vill ju ha fler timmar på dygnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar