tisdag 11 september 2012

lite jobbig kurs kanske

Åh vad den här kurser stör mig. För ämnet är så intressant men upplägget är så otroligt tråkigt och framförallt dumt. Ingen kommer att ha hunnit att läsa allting och gjort uppgiften bra, så alla ger upp. Boken är dålig, tar inte upp något nytt, vilket gör den till den tråkigaste någonsin att läsa. Åh jag orkar inte.
Men jag måste måste måste måste.

Jag hade en jättebra dag på jobbet. Hade minst fem skrattattacker och var så otroligt tacksam över mitt jobb under hela dagen. Trivs så bra där och är så skönt att kunna gå till jobbet och slippa pluggångest och allt sådant. Som en liten liten arbetsbubbla, med rosa moln fluffiga kanter och enhörningar.

Ja. Så bra är det. Nu ska jag läsa den där boken. Åhåhåhhåhhhuhuhyyihjkhg.

Imorgon får jag jobba igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar