torsdag 10 november 2011

mitt liv i 3 rubriker

Bra saker i mitt liv:
* Att jag flyttar mycket snart!
* Jag kommer ha en grym inflyttningsfest!
* Att jag är sugen på att gå ut och träffa människor, vara social och dansa för första gången på evigheter.

Mindre bra saker i mitt liv:
* Att jag inte har tid att gå ut och träffa människor och dansa för att jag har fullt upp med flytt, plugg osv.
* Uppsatsen och all ångest som kommer med den.
* Att jag har så mycket huvudvärk nu förtiden. Vad är det jag har brist på?
* Att jag inte hittade de böcker jag letade efter på biblioteket, trots att de stod att de skulle vara där?

Saker att vara tacksam för i mitt liv:
* Att jag inte svälter, bor i ett krigsdrabbat land, ej bor i hus gjort av lera, har tak över huvudet, knarkar inte, är ej kriminell, har ej blivit såld som slav/prostituerad/legosoldat.
* Att jag har roliga och fina kompisar.
* Att Erika alltid uppskattar mina skämt.
* Min POSITIVA inställning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar