fredag 11 november 2011

Magisk dag

Idag är det 11.11.11. Det är väldigt unikt har jag förstått. Så unikt att jorden förväntas gå under och att massor vill gifta sig idag. Klockan 11.11 var det ännu mer unikt. Tänk er kl 11.11 den 11.11.11. Herre min påse, när kommer det att hända igen? Hade jag varit duktigt på matte hade jag gett er svaret, men det är inte inom min livstid iallfall.

Sorgligt nog gjorde jag inget så storslaget som att gifta mig när klockslaget slog in. Jag kollade inte ens på klockan då, så man kan säga att jag missade det magiska klockslaget. Det historiska datumet går alltså inte till historien för min del alltså.

Ikväll ska jag och Tanya ha mys och idol-kväll, med pizza, snacks och vodka. BRA KVÄLL. Jag funderade på om jag skulle orka att gå ut och göra något kul med folk, men nej. Jag orkade inte det idag heller. Snart kommer jag nog bli redo att gå ut igen. Tills dess blir det mys mys mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar