måndag 28 november 2011

Gitarr-saknad

Jag saknar att ha en gitarr så himla mycket. Eller jag har aldrig haft en egen gitarr, men jag har lånat Erikas dag ut och dag in. Nu fick jag inte ta med den när jag flyttade, så här sitter jag, utan gitarr och gråter mig till sömns var eviga natt, med en enorm saknad.
Min estitiska ådra pulserar, jag bara måste sjunga, jag måste spela. Om jag inte får en gitarr snart kanske jag börjar måla, bara för att få göra något kreativt, men jag är så himla dålig på att måla, så det skulle inte alls vara samma sak. Att sjunga utan gitarr eller något slags komp är inte heller så kul. Det blir bara klent, det märks så tydligt att det är något som saknas.

Om det är någon där ute som har en gitarr de inte använder så är jag mer än villig att adoptera den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar