söndag 27 november 2011

Lite helg

Söndag och kväll. Första advent. Har inte mycket julkänslor i denna klena kropp. Känner mest stress över att julen är här snart, för då ska jag typ vara klar med uppsatsen.
Även fast jag borde ha suttit inlåst med uppsatsen har jag inte pluggat någonting alls denna helg. Tiden har bara flugit förbi.
I fredags var jag hos Petra och hade det så trevligt så med lite trevligt folk, med andra ord så var det trevligt!
På lördagen sov jag på tok för länge, så jag hann inte med att plugga som det var tänkt. Åkte istället och åt middag och sen in till stan för singelkväll med mina single-ladies. I början av kvällen hade jag inställningen "detta kommer inte bli så spårat, jag går nog hem tidigt". Vi kan ju säga att den inställningen krossades. Sjukt bra kväll ändå.

Så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar