måndag 5 september 2011

Tack

Jag är så jävulskt förkyld. Så förkyld har jag inte varit på år och dar. Så ont i hela kroppen och feber och... Ni förstår, det är synd om mig. Det är synd om mig av många anledningar, jag är ensam, miserabel och lite så, men jag har även otroligt mycket att vara tacksam för. Så min nya grej för att vara tacksam. Ska alltså komma på något varje dag att vara tacksam för. Detta för att undvika vara en negativ emo som konstaterar att livet suger, vilket är så fruktansvärt lätt hänt.

Jag är tacksam för:
- Att jag har en lägenhet
- Att Håkan Hellström spelar på grönan på fredag
- Att jag har en fin familj
- Att jag har fina vänner
- Att jag hamnade i en bra grupp i grupparbeterna
- Att jag har så många möjligheter just nu.

Tack för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar