söndag 11 september 2011

Roligt

Åh, vad jag är bra på att prioritera att ha roligt istället för att göra det jag egentligen behöver.
Så helgen har ju varit hur bra som helst. Istället för att plugga hela helgen bestämde jag mig för att plugga på dagarna och ha det fest hela lördagnatten lång. För ibland behöver man bara dansa.

Gårdagskvällen kommer att minnas som kvällen då jag och Malin började snusa. Vi testade på det för första gången i våra liv tillsammans med deras engelska vän. Sedan snurrade min värld. Eftersom det var så kul så testade vi igen lite senare. Sedan snurrade min värld ännu mer. Trodde verkligen inte att jag skulle få en sådan nickokick, men herre. Kul var det.
Dansade verkligen hela natten lång, det var det bästa på länge. Den bästa kvällen sedan förra fredagen helt enkelt. Jag kanske har det lite för roligt ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar