söndag 18 september 2011

Sjukling

Halli Hallå.
Jag var och såg The Ark i fredags, deras sista konsert. Det var hur fint som helst och alla grät.
Lördagen skulle jag spendera med mina studier för att sedan gå på en trevlig fest. Istället vaknar jag upp illamående med världens huvudvärk. Tänk er den värsta bakfyllan ni någonsin haft gånger 10, så mådde jag. Den värsta delen är att jag inte ens drack kvällen innan, utan detta var en biverkning av medicinen jag äter. Jag som trodde att man åt medicin för att må bättre, inte sämre. Så fel jag hade.
Så min dag blev inte det minsta produktiv, eller rolig för den delen heller.
Idag mår jag bättre, vilket är skönt för jag måste verkligen plugga ordentligt nu. Har tenta om en vecka, men har inte lärt mig något ännu, känns ju sådär.

Angående medicinen så fick jag den av en snäll doktor som erkände att man inte ska vara sjuk i två veckor, eller hosta blod heller för den delen. Är morfin i den ena, så jag blir helt groggy. Så roligt.

Nästa vecka blir alltså full av tentaplugg och massa annat. Eller nej, mest tentaplugg. Längtar tills denna kurs är slut. Då blir det tentaöl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar