onsdag 28 september 2011

Såärdet.

Tentan gick alltså sådär. Svårt att säga. Kan vara det sämsta jag har gjort, i tentaväg. Ber till tentaguden att jag blir godkänd iallafall.
Tentaölen gick bättre. Slank ner fint. Hade så roligt så roligt, ändå tills jag blev jättetrött.

Till min nästa kurs ska jag ha litteratur som inte alls är eftertraktad, vilket betyder att den inte går att få tag på. Inte på nätet (beställningsvara, typ en månads väntetid), inte i Campusbutiken, inte begagnat, inte på biblioteket. På akademibokhandeln på SU fick jag tag på den ena, den sista. Den andra är beställd "kommer nästa vecka med lite tur." Då ska alltså Akademibokhandeln vara de som ska ha all kurslitteratur till alla kurser. SÅ BRA.

Imorgon ska jag träffa min Mentor för första gången, ska bli jättespännande. Jag är nervös. Vi ska äta lunch. Vad äter man när man äter lunch med sin mentor? Man vill ju inte verka glups, men inte heller verka som något dietfreak. Svårt val. Och vad ska jag ha på mig? Vill verka seriös, men inte tråkig. Svårt.

Jag har börjat tycka om en Flo Rida låt. Den här Good Feeling. Jag sjunker ju allt längre och längre ned, snart får någon komma och rädda mig lite.

Näe, blir det inte bättre så lägger jag ned. Så är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar