tisdag 1 januari 2013

Happy new year happy new year

Nyårfirandet igår var helt fantastiskt. Kvällen började med middag hos Johanna, vi åt supergod mat och drack supergott vin och hade det jättetrevligt. Sen bar det av mot Rudi och den stora gårdsfesten. Där var det 30 supersköna människor, bästa spellistan, en lounge och en himla massa skojigheter. Vid tolvslaget gick vi upp på den lilla kullen som hade jättefin utsikt och såg på fyrverkerier över hela stan. Rudi misslyckades med nedräkningen och det blev ingen nedräkning alls utan bara ett "00 förihelvete" och sen skålade vi alla och jag fick den där nyårkyssen som alla pratar om och jag bestämde där och då att oavsett vad som händer nu så är det här mitt bästa nyår.
Sen dansade vi hela natten och sen sov vi hela dagen.

Första dagen på året och jag har varit bakis såklart, men känslan av att jag är tok-kär har vunnit. Är så taggad på det här året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar