måndag 30 juli 2012

Lever

Hejhejhej.
Tänkte skicka ut ett litet levnadstecken. Jag lever. Lever och lär. Eller nja. Lever och frodas. (?). Lever och... överlever.
Ja.

Jobbar på sista två veckorna innan det bär av mot New York. Har som vanligt ångest över sådant som inte ens har hänt än, för som bekant är rädslan för känslan det absolut värsta. Så nu har jag ångest över att jag kommer känna ångest när jag kommer hem. Komplicerad_brud_90, eller dark and twisted som Linn hade sagt. Ja, men tänk själva. Drömresan är över, den roligaste händelsen på året, kanske på flera år kommer vara avklarad, sommaren är över och kvar är bara hösten, mörker och kyla. Känn ångesten komma.

Min sjuklighet är ej över. Den har bara tagit andra former. Bröst-smärtorna är över och istället har smärtan förflyttats till mina öron. Omväxling förnöjer, så det är bara trevligt.
HAHAHA åhh neeeej hatar, jag har varit sjuk hela juli och det är väl bara för härligt, varföörrrr?!!?

Gråter blod om inte jag är frisk snart. Eller nej. Jag kommer förmodligen gråta blod snart, det lär väl bli min nästa åkomma.

För övrigt så har jag blivit en hejare på att göra tonfisksallad, jag har insett att jag borde hålla mig borta från förvirrade unga män och numera tycker jag att mina ben är helt okej men tycker att jag har den tjockaste magen.

Nu ska jag sova och bli frisk. Frisk, pigg och glad. Levnadsmotto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar