tisdag 24 juli 2012

imorgon kommer allting gå bra

Hej hej.
Lilla klenisen som skriver här. Mår fysiskt dåligt vilket inte heller är bra för mitt psykiska mående för jag blir så trött på att må dåligt och jag orkar inte, det är jobbigt och är trött på att hela tiden må dåligt och inte orka med någonting. Inte kunna prestera bra på jobbet, inte orka vara glad och bara ha ont hela tiden.

Så imorgon är det jag som går till doktorn och går inte därifrån innan de säger vad som är fel på mig samt kommer med lösning. Sen kommer jag må bra och allting kommer gå bra.

Och ingen kommer längre vara förvirrad, allt kommer att lösa sig, kanske vinner jag på lotto, kanske säger någon söt att jag är fin, kanske blir det fint väder i helgen, kanske så kommer allting bli bra tillslut.

Kanskekanskekanske. Mycket press på läkaren imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar