söndag 8 juli 2012

Do it again

Hej hej hej hej hej.
Igår firade jag midsommar igen. Ja, det är helt okej att fira midsommar två gånger. Vi var ute hos Elin i Tungelsta, det vill säga ganska nära världens ände. Eller åtminstone Stockholms län ände. Det är dock ett perfekt partyhus, inga grannar som störs, mycket yta och ingen som får för sig att lämna festen tidigt för att dra vidare. Det går helt enkelt inte att dra vidare. Eller det går, men det är inte värt den långa resan, så alla stannar kvar och har trevligt på plats. För det var jättekul, vi grillade och hade en mycket välplanerad femkamp med bland annat en frågesport om katter och det slutade med att alla vann.
Midsommar 2 var helt enkelt jättekul. Kanske blir en tredje midsommar när vi ändå är igång? 


Nej, nu är jag mest väldigt trött och har lite saker jag borde göra men känner inte att jag orkar. Åh så ansträngande. 
Nu i veckan ska jag jobba, ingen överraskning där och i helgen ska jag åka till mina föräldrars landställe och umgås med min familj. Jag saknar min familj, så ska bara gosa sönder dem. 


Och nu så börjar jag nästan grina när jag tänker på dem. Nej Linda, nu får du ge dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar