tisdag 3 juli 2012

Pigg och glad

Alltså guuud. Vad miserabel jag känner mig när det är typ första sommardagen och jättevarmt och så är jag jättesjuk. Sen kommer jag på att jag hade suttit instängd på ett kontor om jag inte hade varit sjuk, så det gör väl ingen skillnad. Kommer vara genomskinligt grå när den här sommaren är över.

Iallafall, shit pommes frites vad jag mår dåligt. Jag tänker att det är bättre, att jag är nästan frisk och sen diskar jag en tallrik och får lägga mig ned och vila i 15 minuter av utmattning. Bra där Linda, bra att du inte är klen eller så.
Nej, men jag förväntas ju jobba imorgon, det kommer gå bra känner jag. Jag måste ju inte jobba imorgon, jag kan ju sjukanmäla mig, men jag vill jobba för jag vill inte förlora mer pengar och min konsultchef sa i telefonen "ah men då är du förmodligen pigg imorgon" och jag ba "jadååå". Känner viss press att vara pigg imorgon.

Kommer inte vara pigg imorgon. Kommer sitta på jobbet halvt dö. Ska dessutom ha utbildning och lära mig helt nya grejer, det kommer verkligen gå bra.

Men febern är iallafall borta, nu ska vi bara vänta på att halsontet, huvudvärken, slemhostan, snorandet och värken i lederna ska försvinna också, sen är good to go.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar