torsdag 30 juni 2011

It was always you and me

God only knows what I be without you... trallar jag och tänker på lilla Hurricane, min fina fisk. De senaste dagarna har vi riktigt bondat och jag känner ett sånt starkt ansvar åt denna fisk att jag matar honom, pratar med homom och så vidare.
I tisdags hämtade jag honom från Björn, dock åkte vi inte raka vägen hem utan gick hem till Petra som hade homecoming och 20-års kalas. Han stod där på ett bord och såg så glad ut. Sedan åkte vi hem och han charmade hela bussen. Att bära runt på en fisk är tugnt och jobbigt och igår hade jag träningsvärk.
Nu bor han med de andra fiskarna i akvariet, hoppas så att han inte blir mobbad eller så. Ska nog köpa en till guldfisk som ska heta Penny Lane, för att ge honom sällskap.

Åh Hurricane <3

I övrigt tänkte jag spendera denna dag till både viktiga och oviktiga grejer, typ att läsa resten av senaste Mariyan Keyes boken som jag började på igår och råkade läsa halva av. Så himla bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar