torsdag 23 juni 2011

lets go

HELLO LOVERS!
Idag är det dan före dan. Alltså dan före midsommarafton. Tror att den kommer bli så himla bra. Ska vara hemma hos Elin på landet och hela gamla gymnasiegänget (nästan) kommer vara där och vi ska ha så kul. Jag har köpt sommar-cider dagen till ära.
Jag och Elin ska vara lekledare, så ska dit tidigare och planera. Tror det kommer bli jättebra, för vi är så bra på sånt.
Har dock inte bestämt vad jag ska ha på mig, känner att det är bäst att vänta med det tills man ser vädret (solsolsolsolsol).

I övrigt så har jag firat Erika denna vecka, hon har blivit hela 16 år. Kan ni förstå det? När jag var 16 år var ju jag stor, i princip vuxen. Jag visste allting och alltid bäst, jag hade upplevt min livs kärlek, jag visste allting om hur världen och livet.
Hahaha. Haha. Hahahaha. HAHAHA. Så fel man kan ha. Men då kände jag mig väldigt vuxen iallafall. Undrar om lilla pluttisen känner så också?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar