torsdag 16 juni 2011

änglakör

Halli Hallå.
Här sitter jag, lite lätt gråtfärdig och lyssnar på songbird och föreställer mig själv sjunga den så vackert som aldrig förr, med piano i bakgrunden, kanske en liten liten änglakör också. Så sjunger jag den till Björn och har blir helt tårögd och säger att jag är den vackraste som finns. Lite så låter jag mina tankar fladdra iväg en torsdagskväll som denna.

Planen för imorgon:
Lära min songbird utantill så att jag kan göra slag i saken. Se hur billig en änglakör är att hyra. Göra ett gott försök till att spela songbird på keybord.
Planen för måndag:
Slå slag i saken och få Björn till tårar.

Åh, ibland är jag bara för bra.

I övrigt var jag ute och sprang idag. Hade en mycket lång diskussion(längre än tiden det tog att springa) med mig själv angående om jag skulle orka springa och om det verkligen var värt all ansträning. Kom fram till, efter mycket om och men att jag skulle ge det ett försök iallafall. Gick ju ganska bra, spurtade riktigt duktigt på slutet.

Lite duktig kan jag vara ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar