tisdag 28 juni 2011

Birthday

Igår var det min födelsedag. För 21 år sedan på den dagen kom jag ut skrikandes (de hade skurit mig i huvudet, klart jag skrek.

Dagen firades traditionsenligt med lite för mycket alkohol i kroppen.
Under dagen gick jag bara omkring och myste, mormor kom över på fika och lite så. Fick rosor av världens finaste Björn, började gråta lite och så vidare. Så finfinfinfin.
På kvällen var det alltså parkhäng som gällde med fina vänner som sällskap. Fick jättefina presenter, blir helt rörd vad snälla alla är. Fick en guldfisk av statsvetar-gänget, sjukt otippat och roligt. Den heter Hurricane och är min nya bästa vän. Just nu bor den dock hos Björn då jag inte var i tillstånd att ta hand om en levande varelse igår (inte mig själv heller alltså).
Hade sjukt kul, har fullt med skrapsår på benen och skärsår på händerna och ett bakishuvud, bra födelsedag med andra ord.

Tack alla som var med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar