onsdag 8 juni 2011

blommor som blommar

Halli Hallå. Var ungefär en vecka sedan jag gjorde ett litet inlägg i denna lilla blogg. Kanske har även ni läsare tittat ut genom fönstret och märkt av det vackra vädret som har drabbat Svea rike.
Vad har hänt då, förutom det fina vädret?
Är helt klar i skolan för denna termin = sommarlov. Uppsatsen gick inte riktigt som jag ville, men det gör ju inte alltid det.
De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket mer än att njutit av att vara ledig. Vilket innebär att jag har solat, badat, ätit mycket mat ute, ätit glass, druckit vin, druckit öl, shoppat, kollat på sex and the city, myst, gått långa promenader genom staden. Lite så har jag tillbringat min senaste tid, om ni frågar mig är det så den bör tillbringas, i detta vackra väder, i denna vackra stad.

Hoppas att ni kottar där ute tar hand om er precis som jag och att ni blir bruna om bena precis som det ska va (å därför vill jag sjunga att sommaren är bra).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar