fredag 1 juli 2011

Holiday oh Holiday

Jag så splittrad just nu, en del av mig vill bara åka till en storstad här och nu. Är så sjukt London sugen, vill bara sätta mig på ett plan nu och strosa omkring på Londons gator. En annan del av mig längtar ihjäl mig efter Smålands skogar och att ligga i gräset och titta på molnen och göra ingenting. På sin höjd gå på skogspromenad eller kanske åka på loppis. Och äta sjukt mycket god mat, åh vad jag vill göra det.
Som tur är ska jag till lilla Småland en snabbis nästa vecka och efter det ska jag till Turkiet med Björnis och det är väl inte helt fel det heller. Nej det är riktigt bra. Åh ligga stilla och sola och bada hela dagarna. Tjata lite på Björn om att vi ska gå runt och göra saker, vi måste se saker, vi måste uppleva, vi måste gå, promenera, uppleva, så kommer jag säga. Björn kommer säga men varför då, vi har allt vi behöver här på hotellet, vi kan väl bara ta det lugnt, sitta still, inte göra något, bara andas.
Sen kommer jag få någon slags panikångestattack och vandra maniskt i strandbrynet. Inte göra någonting- när det finns så mycket att göra?

Ska börja tjata på Björn redan nu, så kanske jag får min vilja igenom. Kommer bli en bra semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar