måndag 4 juli 2011

Packa liten väska

Det verkar som om jag inte ska ha med mig några kläder alls till Småland, men ha kläder med mig till Turkiet tillräckligt för att byta om tre gånger om dagen? Hur tänkte jag där? Och Björn, han vägrar ha med sig mer än ett par shorts, med motivering "ingen bryr sig" och "du måste lära dig uttala shorts rätt först". Det är jag som säger rätt och alla andra säger fel, vill jag bara poäntera.
Iallafall. Björn har inte med sig några kläder, jag har med mig alla. Jag ska vara naken i Småland. Vilket jag brukar vara, men nu berättade mamma att de har börjat med kulturvandringar som har ägt rum vid vårat hus. Inte läge för att sola naken då.

Jag nådde höjden av nördighet idag då jag tittade på Debatt från Almedalen. Det är intressant och kul, men det blev lite väl nördigt när jag höjde volymen och bad alla vara tysta när Jenny Madestam var i bild och pratade. Super-Jenny, som vi tycker så mycket om. Super-Jenny som tydligen äter middag med Blondinbella, vad hände där?

Så, nu ska jag packa lite i lilla väskan. Sen ska jag mysa mysa mysa och kela med de söta kossorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar