söndag 3 juli 2011

Lilla kotten

Halli Hallå.
Det roligaste som har hänt denna vecka, förutom att jag fyllde år, är att mina snutte-kompisar har kommit hem från sin stora resa. Så himla bra att ha de här hemma igen. Detta har ju firats, hos Petra i tisdags och med stor utgång i fredags. Vi började hemma hos Malin med livsfarliga lekar och mycket skratt. Vidare mot Sommar och där var det skoj som vanligt. Bekantade mig lite med djuren, åt korv, dansade och lite så.

Hemvägen var helt sjuk. Ojojoj.

Igår åt jag värsta middagen, oxfilé och grejer och världens godaste rödvin på det. Mmhmm. Kände mig som vilken medelålderskvinna som helst som satt där och njöt. Mhmmhm.

Snart lämnar jag denna håla för en annan håla. Lilla skogen som jag har saknat så mycket. Plocka kottar och leta pinnar och så. Mysigt det ska bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar