måndag 18 juli 2011

Mina resor

Halli hallå!
Jag förstår att jag är mycket saknad då inläggen inte direkt har haglat ned den senaste tiden. Det är helt enkelt för att jag har haft annat för mig. Varit i turkiet och lite så. Turkiet var jättenice och framförallt jättevarmt. Jag bestämde mig dag ett för att testa det där med att vistas i skuggan istället för solen, då man i solen blev friterad. Det var mycket skönare i skuggan och blev rätt brun ändå och får förhoppningsvis lite mindre hudcancer. Vi hade det iallafall hur trevligt som helst, lilla Björn och jag.
När vi kom hem var det direkt dags att fira Tanya, min lilla snutt som fyllde 21 år. Åh så trevligt det var. Världens godaste cheesecake också.

Nu åker jag buss påväg ned till Småland (igen). Jenny sitter brevid mig och dregglar. Ska väcka henne snart och fråga om det inte är dags för att äta kanelbullar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar