fredag 5 augusti 2011

Sentimental

Klockan är 23.19 på en fredagskväll och jag ligger nedbäddad i sängen. Anledning? Min snuttis ligger brevid. Tänk inga snusktankar nu, han sover och snarkar. Han ska upp kl 06.00 imorgon så han sover alltså som en gnu. Vi hade inte träffats på några veckor så nu är jag helt fylld med lycka igen. Åh vad jag mår bra just nu i denna stund. Detta är trygghet.
Jag borde nog också försöka sova, annars verkar jag obehaglig, ligga här och titta på Björn när han sover liksom, hur konstig får man vara? Men o andra sidan, när jag ser hur alla Facebook-människor checkar in sig på alla olika ställerna, som man bör en fredagskväll, så blir jag inte alla avundsjuk, utan slås bara av hur lycklig jag är just nu. Då kan jag inte låta bli att kolla lite på Björn och le lite. Man ska uppskatta det fina man har i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar