torsdag 11 augusti 2011

Hej å hå

Dagens minus: Såg en överkörd råtta. Ew.
Dagens plus: Det var inte jag som körde på den.

Dagens andra plus är att jag fick extrajobbet som jag sökte, efter lite om och men. Eller lite byråkrati. Men det löste sig fint och jag kommer alltså jobba extra som handläggare på Skolverket i höst. Jag kommer ha en fullspäckad höst med extrajobb, mentor och statsvetenskap III. Ska ju skriva C-uppsats i höst också. Herre min påse. Fullt upp kommer jag alltså ha, men förmodligen kommer det även vara väldigt roligt.

Nu ska jag bara ta körkortet också så kan jag checka av det på listan också. Det går framåt iallafall. Förutom idag, för jag backade nästan hela lektionen. Runt hörn och så. Så duktig är jag. Min lärare tycker att jag är duktig, men undrar varför jag sitter och spänner mig hela tiden. Ja, det kan man verkligen undra. Linda Hillsten - Ett mysterium.

Imorgon ska vi fira Borki a.k.a Lovisa. Ska bli så mysigt så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar