söndag 14 augusti 2011

Dagens Outfit

Min kära lillasyster har också en blogg. Mer än bilderblogg, alltså motsatsen till min. När man har en bilderblogg måste man tydligen visa bilder på dagens outfit, vilket min syster har tagit fasta på. Nu bor jag med henne och kan genomskåda inläggen med "dagens outfits". Hon byter om för stunden med andra ord. Hahaha.
http://alllovleythings.blogg.se/ Hon förtjänar en länk iallafall, gå in om ni vill se vad min hysteriskt roliga syster sysslar med.

Min dagens outfit i ord:
Strumpor, gråa halva, HM typ 10 för 59:-
Byxor, blå chinos, Zara
Vit tunnstickad tjöja, Bikbok, superrea
Grå grovstickad kofta, MQ, superrea för jättelänge sen.

Jag fryser jättemycket är det jag försöker komma fram till med detta inlägg, dubbelstickad i augusti? Knasigt.

Jo, ska bara berätta lite om min helg också.
I fredags var det middag hos Lovisa, för Lovisa som fyllde 20 år. Maten var himmelsk god och vi kom fram till att man är alltid väldigt mätt hos Lovisa. Note to self: När jag är hungrig och är nära Odenplan, gå hem till Lovisa så blir du mätt.
Det bjöds även på vin och trevligt sällskap. Kvällen avslutades på Sommar vilket även det var skoj. Kvällen kunde ha avslutats med hasch hos Anders om jag och Katta hade nappat på erbjudandet att följa med och röka hasch hos Anders. Motiveringen "det kan bli hur kul som helst" var ingenting som lockade oss.

Igår var jag med Björn, åt lite god middag och så. Sprang in i Elin och hennes crew, försökte undvika kontakt, men Elin såg mig tidigt, så det var bara bita i det sura äpplet. Neeeej, det var jättekul att springa in i henne. Verkligen. Super.

På tal om Elin, så är det just henne jag ska träffa imorgon. Efter att jag har kört bil. Och skrivit på avtal. Åh, vad jag är viktig.

Så, sova. En hel natt i sträck snälla rara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar