torsdag 16 december 2010

veckan, so far

Så var det redag torsdag. Eller redan och redan, den här veckan kändes det som fredag redan i tisdags och sen blir man bara ledsen när man märker att det inte är så.

I tisdags var jag på spelkväll med några andra statsvetare, sjukt kul var det. Vi spelade TP och Alias (som Med andra ord). Mycket skratt, lite öl och extremt trevligt sällskap var receptet för en bra kväll.
På morgonen sen var alla jättesega, men lyckades ta mig igenom en produktiv skoldag. Träffade Martina på kvällen för lite fika och skvaller, as we like it.
Var rätt så snygg också, två obehagliga människor som raggade på två obegliga sätt. Alltid kul!

Idag var det föreläsning och sen pluggfika med Malin och Minya, riktigt duktiga var vi. Orkar däremot inte läsa det jag ska, försöker inbilla mig att det inte är så panik med det.

Så, nu vet ni vad jag har roat mig med i veckan. Jag vet att ni undrade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar