onsdag 8 december 2010

it's like a echo in my head

Vet inte riktigt vad jag ska tycka om denna dag.
Den började med att jag tänkter "tänk att det redan är torsdag" när jag vaknade. Sekunden senare förstod jag att det var onsdag.
På vägen till bussen tappade jag mitt halsband, eller kedjan hann jag rädda, den fastnade i halsduken, men berlocken är spårlöst försvunnen. Riktigt tråkigt faktiskt, är det halsbandet jag använder absolut mest, så måste nu leta efter ett nytt liknande.

Väl på Su var det föreläsning med Mange och det var som det alltid var. Lunchade med Malin även det var som det alltid är, superkul. Fick lite kaffe och lussebulle sen också, sjukt bra. Sen hade vi föreläsning med våran absoluta favorit genom tiderna, låt mig presentera den perfekta föreläsaren: Eva Hansson. Det var youtube-klipp, hon pratade så att man förstod, ja hon var helt perfekt. Nu kommer vi jämföra alla föreläsare med henne och det blir svårt för dem att nå upp till hennes nivå.

Nu är jag hemma igen och har mycket att göra. Borde läsa, borde göra massa annat. Men har inte riktigt kommit dit ännu, men snart ska jag ta mig i kragen.

Så, lite bu och lite bä har det varit denna dag. Vet inte vad jag ska tycka, tro eller tänka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar