tisdag 7 december 2010

ett helt och ett halvt

Idag är det ingen föreläsning och inga hantverkare här hemma, vilket betyder att jag kan stanna hemma. SKÖNT! Har dock rätt mycket att läsa, vilket jag borde börja med vilken minut som helst...

Igår kväll träffade jag Björn som var ledig för kvällen. Riktigt bra att han har så nära från lumpen och inte typ Boden. Vi firade ett år och 6 månader igår, så det var extra passande att han var ledig igår. Vi gick och åt på en italiensk restaurang som vi har gått förbi 1000 gånger, det är alltid fullt med folk och jag säger alltid "här borde vi äta nångång". Så igår var det dags. Mumsigt värre och jättemysigt. En bra kväll med min Björn.

Ja, nu ska jag läsa då. Imorn har vi föreläsning både på morgonen och på eftermiddagen, men det blir bara kul, får luncha lite med tjejerna, det är aldrig fel!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar