torsdag 2 december 2010

lite grejer

HELLU!
Tentan är avklarad. Jag började inte gråta, fick ingen panikångestattack. Jag svimmade inte ens. Så det gick kanske lite okej ändå. Men tror inte att det blir något högt betyg, men godkänd borde man ju bli...

Började med den nya kursen idag, internationell politik. Var tvungen att köpa två böcker på akademibokhandeln eftersom den ena var slut på lycknis och den andra fanns inte. SVINDYRT! Dubbla priset. Rena rånet. Var väldigt bitter där ett tag.

Har även träffat Elin Jonsson för en fika, mycket mys, var på tok för länge sen jag träffade henne.

Det känns inte jättekul att när man har pluggat stenhårt i en vecka så får man inte ens vila en dag... men men, jag har lovat mig själv att inte hamna efter denna kurs, så är bara att hålla tempot uppe.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar