fredag 10 december 2010

en fredag.

Jag sitter hemma hos Björn. Björn i sin tur ligger och feber-yrar i sin säng. Stackarn har sjuk. Kan inte låta bli att tycka litelitelite synd om mig själv också, skulle ju bli värsta bra Linda och Björn-helgen, såndär som vi inte haft på evigheter. Så blir han sjuk. Sjukt dålig tajming, fast kanske inte finns någon bra tid för att vara sjuk.

Så nu ligger han där och är så söt, men inte fullt så pigg.

Jag var och klippte mig idag, på Maddes egna salong. Hon var jätteduktigt och det var verkligen kul att träffa henne igen. Tycker att alla borde ta en omväg förbi Salong Stålsaxen nästa gång det är dags att klippa er, ni kan inte hitta en bättre frisör.
Har även hunnit med en föreläsning, äta en lussebulle, ha after-school-fika.

Snart ska jag till Söder för att möta upp Engis och lite folk, Engis har nyss kommit hem fram Spanien efter ha bott där hela hösten. Det var meningen att det skulle bli värsta utgången, men jag är inte på humör för det, men det hindrar mig inte från att föra.

Så. Denna helg är förstörd, men det är ingen anledning till att deppa ihop totalt, nu kommer jag ju ha mycker mer tid till att plugga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar