tisdag 28 december 2010

En helt vanlig måndagskväll

Nu ikväll ska jag försöka göra något vettigt, typ plugga och städa.
Igår kväll gjorde jag massa saker, men inte en enda vettig.

1. Tittade på The Social Network, bra film, slogs ännu en gång av Facebooks storhet.
2. Badade med Björn i Björns djupa badkar
3. Föreslog att vi kunde hälla ut lite vatten med kastruller eftersom vi råkat ta lite för mycket.
4. Björn kollar på mig som om jag vore totalt dum i huvudet och säger "eller så använder vi proppen". Jag skäms och vi använder proppen.
5. När vi badat klart (totalt icke-romantiskt, Björn ägnande tiden med att hälla vatten i mitt ansikte) så hade proppen fastnat. På riktigt, gick icke att få upp den.
6. Vi börjar ösa ut vattnet med kastruller. Vilket tar sin tid, vi snackar djupt badkar.
7. För att återhämta oss från badet ser vi på Easy A och skrattar.
8. Björn kollar på Narnia och jag försöker sova.
9. Somnar en kvart efter att Narnia slutat.
10. Hann även med att äta en halv burk Ben and Jerrys half baked under kvällen. Känner att jag borde börja träna/banta. Efter nyår såklart, kan ju inte börja med sånt i mellandagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar