söndag 5 december 2010

Andra advent

Så har vi kommit till den sista dagen på denna vecka och även andra advent. Dags att tända ljus nummer två. Vi har fuskat lite där och redan eldat upp det första ljuset och ljus nummer två finns inte heller mycket kvar av. Samma sak varje år, att man inte kan hålla sig och bara tända ljusen på söndagar...

Igår var jag och Robin och handlade julklappar, gick ändå helt okej måste jag säga. Lite senare gick jag till Björn som trots sin helgtjänst var ledig och hade ett helt gäng med lumparmänniskor över. Var ju kul att träffa dem.
Efter att ha försökt att vara trevligt med 15 okända människor bestämde jag mig för att åka och träffa några som jag känner väl, Robin, Tanya och Jessica. Efter att ha bojkottat NU åkte vi till Söder för lite dricka och mycket Snurra sugröret. Vet inte hur det hela började, men när leken väl hade börjat var det svårt att sluta. En bra kväll ändå. Jag åkte hem till mig och var hemma innan Tanya.

Idag har jag inte gjort så mycket, men snart ska jag börja plugga. Fick reda på att Laila Bagge och Nicklas Wahlgren bor i Vendelsö. Har inte sett dem en enda gång på Konsum.

Så, nu väntar lite internationell politik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar