tisdag 9 november 2010

lite bajs

Åh. Jag måste börja med att skriva ÅH för att alla ska förstå hur ångestfylld denna dag är.
SNÖ. Snö, slask och iskallt. Me not like, inte alls. Usch och fy och burr.

Hade föreläsning idag, med dansken Drude, var bra, förstod det mesta. Hon är ju jätteduktig också. Sen har jag lite mega-ångest över att jag inte alls har läst så mycket som jag borde, boken ska vara klar på torsdag. Ska helst vara klar på torsdag. Jag har över hälfen kvar. Men inte sitter jag här och läser, nej. DÅLIGT LINDA, SKÄRPNING.
Men har så ont i örat och vill bara lägga mig under filten och dricka massa te, inte läsa himla Paul Gilbert.

Så jag tänker, om jag slappar idag så ska jag ägna all min vakna tid imorn åt att läsa så hinner jag nog.

Bra planering (nej).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar