söndag 7 november 2010

en liten uppdatering

Hej och hå. Känns som att jag inte suttit vid datorn på väldigt länge, kanske sen i ondags. Har inte missat något direkt.

Ja KP har ju börjat med dunder och brak så blir mycket pluggande denna vecka. Ska försöka skapa lite ordning med datorer och garderober här hemma.

Helgen har varit helt super. I fredags träffade mitt käraste ljushuvud Elin för en fika. Ojojoj vad kul det var, måste träffa den bruden oftare. Vi fick en ny amerikansk kompis, alltid kul att få nya amerikanska kompisar. Sen kom han, mannen, myten, legenden... BJÖRN! JA! Saknaden var tillfälligt över.
Så fredagskvällen var bara mysis med herrn.

Lördagen till söndagen hade jag kvalitetstid med le family. Vi började med lite seriös shopping och begav oss sedan till världens mysigast hotell. Där var det fika med tårta och sen lite champange och sen tre rätters. MUMS alltså! Lärde mig att jag tycker om lammracks. Har aldrig gillat lamm, men nu gör. Drack även världens godaste rödvin. När natten kom fick jag och Erika undersöka hela rummet då ett konstigt läte höll oss vakna. Det visade sig att det var minibaren som stod och lät.
Söndagen var det hotellfrukost och sen skulle Mamma kolla på "sevärdheterna" i närheten. Efter denna kvalitetstid åkte jag till Björn. Nu har han åkt till Kungsängen igen och nu är jag ensam tjej igen. Ge mig fredag.

På lördag ska jag se Håkan, SJUKTLIGT PEPPAD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar