söndag 21 november 2010

Helgen

HEJSAN!
Det har redan hunnit bli söndag, men jag deppar inte för det, har haft en så bra helg.
Fredagen började super-duper bra med att jag fick reda på att jag fick A i Svensk Politik. HELT SJUKT! Det trodde jag verkligen inte om mig själv, måste skryta lite och säga att jag är så stolt över mig själv. Trodde aldrig att jag kunde vara en sån som får A, men där hade jag fel. Så jag var väldigt glad i fredags.

På kvällen gick jag och Björn på bio och såg Harry Potter. Ojojoj vad bra den var. Kan vara den bästa Harry Potter-filmen. Jag länktar verkligen till den andra delen kommer ut, så sjukt spännande. Jag har ju inte läst böckerna, så har ingen aning om hur det hela slutar. Det måste ju sluta lyckligt annars blir en hel värld deprimerad.

Lördagen pluggade jag lite och var allmänt seg. Mötte upp Katta, Malin och Anna för lite öl-drickande, trevligt värre. Vi gick till Nu och chillade lite, bra grej!

Så, bra helg. Har sagt hejdå till min Björn och nu ska jag plugga. Plugg, plugg och plugg, hela tiden, har tenta om en vecka typ så gället att lägga i högsta växeln nu.

PÖSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar