torsdag 11 november 2010

en torsdag

Halli Hallå.
En lång skoldag idag, från 10-15. Kanske inte så lång egentligen, men brukar inte ha mer än en föreläsning per dag, men idag var det två. Inte fy skam det, hann ju med lite mys-lunch och så.

Börjar tvivla på om jag någonsin kommer att läsa klart Gilbert. Känns ganska onödigt, men vi får se. Den andra boken som vi började med nu var en lättnad att läsa, jag förstår vad det står. Var orolig ett tag att jag inte förstod Gilbert för att det var på engelska, men den nya boken är alltså också på engelska men skriven så att även de vanliga dödliga förstår.

På tal om boken, borde läsa lite i den.

Imorn är det fredag, då får jag äntligen träffa min Björn! Sen på lördag är det Håkan om någon skulle råkat missa det. WIHO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar