söndag 3 oktober 2010

sådär

Bäst under press. Idag förväntas jag utföra under med min tenta. Jag är faktiskt nästan klar, men långt ifrån nöjd. Får fortsätta läsa igenom och ändra. Skönt iallafall att jag inte har massa text kvar. Imorgon kommer jag äntligen andas ut. Hoppas bara man blir godkänd.

Igår hälsade jag på hos Björnis som nu har flyttat. Det blir nog bra det, men just nu var det fullt med kartonger överallt. Vi gick ut lite för att träffa Tanya, Malin och Tony och Björn hittade bara finbyxorna. Det vart fint.

Tanya har efterfrågat bilder och ja... jag brukar inte ta bilder eller, jag brukar inte orka att lägga upp dem. Men eftersom Tanya efterfrågar det, så ska jag tänka på saken.

Sen lite Grattis till mina vänner som har fyllt år nu i helgen. Grattis Elin Grattis Martina och Grattis Alex! 20, 23 och 20, WIHOO!

Det var det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar