lördag 9 oktober 2010

fridays night out

Halli Hallå
Lördag, åh, min älskade lördag. Solen skiner och jag är bara lite bakis och ikväll blir det girls night out med start på Fridays. Kan det bli bättre? Nej, I don´t think so.

Som om det inte vore nog med trevligheter så hade jag en OTROLIGT bra fredag också. Vill inte skryta eller så, men den var verkligen bäst. Jag hade ingenting i skolan och bestämde mig för att lägga plugget åt sidan, så hade låååång sovmorgon, gick runt på stan med Björn, mötte även upp mamma och Erika. Trevligt värre. Hade finlunch med Björn också, jättegott och mysigt.
På kvällen var det After Work med gamla telia-gänget och som de after workar! Det var hela gänget, hade hur kul som helst. Efter ett tag gick halva gänget hem och den andra kvällen gick på gayklubb. Älskade gayklubben, hade verkligen superkul. Vi dansade och dansade och drack lite och bara hade ROLIGT!

AAAAH. Ni hör själva, en helt perfekt dag. Ikväll lär bli minst lika bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar