torsdag 28 oktober 2010

lite torsdag

Mitt uppe i tentapluggandet. Det går nog bra, kanske. Det är svårt att veta, pluggar jag ens på rätt grejer och fastnar det i hjärnan? Jag börjar ju undra. Som om det inte vore nog känner jag en början på något som kan utvecklas till en halsinfektion/virus. Men så får det inte bli.

Igår var ju så duktig så. Gick upp tidigt för att plugga, gick och gymmade med Jenny, handlade mat, pluggade lite mer. Jag och mamma putsade 7 par skor också, impregnera eller vad det nu heter. Inte illa!

Idag känner jag mig inte lika hurtig, funderar på hur jag ska göra för att inte få halsontet och öronontet att bli värre utan försvinna helt. Men pluggar på iallafall.

Längtar tills lördag kl 13 då jag är klar med tentat och slipper ha ångest och panik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar