onsdag 13 oktober 2010

en kul sak

Är lite smått trött på schematanten som har NOLL koll och gör "dubbelbokningar" hela tiden. Dagen blir då något förstörd och de lediga dagarna blir då förstörda. Eller var ju läsdagarna som blev förstörda. Kul.

En sak som är kul var att jag träffade Teo idag. Vi gick och fikade på konditori, var lite vågad och valde kanalbulle och svart kaffe. Ibland måste man take a walk on the wild side, så att säga.

En annan kul sak är att jag och Björn har upptäckt Hospital Tycoon. Lite som the Sims, men man bygger sjukhus och ska få sjukhuset att fungera. Sjukt nördigt och sjukt kul. Man måste ju ha gemensamma intressen och vårat råkade då bli Hospital Tycoon.

Har ytterligare en kul sak på g. Är ju fest på fredag med temat "Peace Love and Understading". What to wear är min fråga. What to wear? Förslag är välkommna.

Var det slut på det roliga nu? Tror nästan det. Är det något roligt som känner sig bortglömt, återkom gärna.
Kan ju nämna sådär i förbisvängen att jag börjar på duktigt på det här med träning, gymmade igår. Har lite träningsverk på ryggen, eller vid revbenen fast på ryggen. Tydligen inte en muskel jag använt tidigare.

Så, now it's time for some sleep.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar