måndag 4 oktober 2010

en dag till

Igår fick jag en fin komplimang från Elin. Hon sa att min blogg var bra och rolig. Det är roligt att höra att den uppskattas. Har aldrig tänkt på att skriva så att det ska vara en bra och rolig blogg att läsa faktiskt (därav lite bilder, jobbigt att lägga upp) utan mer att det ska vara roligt att skriva. Därför var det kul att höra att någon uppskattar den.

Idag, föreläsning med Tommy. Always fun. Har fortfarande inte fått mina böcker, lite svårt att läsa då. Har gått över en vecka sedan de beställdes, förstår inte vad som tar tid. Tänkte att jag istället skulle läsa de som finns på Mondo, var då ca 60 sidor. Jobbigt att läsa på datorn tänkte jag och skrev ut den ena texten. Väldigt mycket papper insåg jag då. Sen ägnade jag lite tid till att försöka lista ut hur man skriver ut på båda sidorna på pappret, för att spara lite skog. Det gick inte alls bra. HJÄLP! För skogens skull.

Sen har det varit Kanelbullens-dag, enligt mig mycket bättre än fettisdagen. USCH för semlor. Bullar är däremot mums. Pappa hade köpt några som var hur goda som helst, man kände att de hade använt ungefär ett helt smörpaket per bulle. ÅH MUMS.

Sprungit i motvind har jag också gjort. När jag kom spurtandes på uppfarten hade Pappa gjort en liten hinderbana och ställt en soptunna, ställt upp två bildörrar och en hink med vatten precis där jag skulle springa. Som om jag hade bytt till hinderlöpning.

Nu vill jag bara...något. Sova, slappa av, sluta tänka. Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar