fredag 1 oktober 2010

i thought robyns could fly

Peppar lite inför denna fantastiska fredagskväll som jag har framför mig.
Börjar på Gula Villan för lite öl med SVÄR.
Drar sen till Berns för att se I BLAME COCO. Lär bli galet. Lär bli galet mycket folk. Om det är så att det blir tråkigt drar jag tillbaka till gula villan. VILKEN BRA PLAN!
Frågan nu är: What to wear? Kan läsa instyle med artikeln med i blame coco och se vad hon tycker är coolt...

En annan inte så intressant sak. Jag har varit hungrig konstant idag. Här ätit som en häst, men är fortfarande hungrig. Kanske har ätit för mycket lakrits och för lite mat? Björn säger att lakrits inte räknas som mat, men VARFÖR, VARFÖR kan det inte göra det för? En påse djungelvrål till middag, tack. Sen skulle jag vara nöjd med mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar