torsdag 14 oktober 2010

blåsigt

Åh vad det blåser idag, det är full storm.

Ja det är blåsigt, sådär så att det låter i hela huset, sådär så att man tror att det bor massa små nissar som springer runt och gör så att det knarrar, men så var det bara blåset. Så mycket blåser det.

Idag släpptes Håkans nya, 2 steg från paradise. Jag har inte lyssnat på den, är nog det enda Håkan-fanet ensam om det. Men jag har helt enkelt haft fullt upp med Den Svenska Politiken. Ska nog köpa skivan imorn. Yes, jag ska köpa skivan. Har ju alla andra, känns lite dumt att börja ladda ned hans grejer nu.

Jag lagade sjukt god mat idag, bara till mig själv. Stod i valet och kvalet mellan yougurt eller att laga mat. Eftersom jag redan hade ätit yougurt till frukost och lunch kavlade jag upp ärmarna och lagade sjukt god mat. Blev lite stolt över mig själv. Sen fick jag ont i magen för att jag åt för mycket. Till efterätt blev det satsumas. MMMHMMHMUMS.

Nu vet ni att det blåser, att jag ska KÖPA Håkans nya och vad jag åt till middag. Jag hoppas att ni kan sova nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar