söndag 29 augusti 2010

Popaganda dag 2

Efter att ha åkt med lite trasiga bussar och så hem för en dusch och lite mat begav jag mig återigen mot Eriksdalsbadet. Väl där märkte jag att jag var den enda av mina vänner som var där. Inget som fick mitt humör att svikta, utan jag gick in på området med gott mod. Där hittade jag Isak och hans fina tjej. Hängde med dem ett litet tag tills resten av gänget dök upp.

Vi såg Vit Päls som var hur charmiga som helst.
Sen såg vi lite lite av Hästpojken, men var mer sugna på att gå till Kings. Sagt och gjort, och där satt vi ett tag och mådde bra.

Nästa band att se var Sounds of Arrows som var bra, verkligen bra musik.

Sen var det dags för Shout Out Louds, trés bien. De körde en cover på band of horses, me like. Impossible var den bästa låten. Precis innan det var slut gick jag och Ida och köpte Kebab, en minut senare var det superkö. Smarta tjejer där. Synd bara att det inte var så gott.

Hälsade lite på Ola som verkade vara pepp på Hurts, inget som jag var. Vad jag var pepp på var THE MAGIC NUMBERS, de var verkligen fina. De började med att köra mina gamla favoriter och jag var lycklig. Ännu bättre blev det när de spelade I see you, I see me, som är hur fin som helst.

Med kärlek i hela kroppen gick vi återigen till Kings för lite drickande innan kvällens höjdpunkt, Hot Chip. Där shottade vi Jäger och det gör vi inte om. En rolig kille vi namn Henke bestämde sig för att hänga med oss istället för sina kompisar för att vi verkade mycket roligare. Bra observerat Henke, vi är mycket roligare!

Hot Chip då? Jo, de var awsome. Publiken var som ett enda stort dansgolv. Hur bra som helst.


Tyvärr var jag kvällens pensionär och blev sjukt trött, så jag åkte hem till Björn och sov istället för att fortsätta ut i natten.

Tack för sjukt bra dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar