tisdag 24 augusti 2010

En till blogg

Helt plötsligt fick jag ett kli i fingrarna och kände att jag bara var tvungen att slå fingrarna mot tangetbordet och skriva ned massa onödigheter som ingen bryr sig om.

Jag hade kunnat uppdatera min status på facebook, men kände att det räckte inte till. Detta var större än så. Och twitter ska vi inte ens prata om.

Jag var helt enkelt tvungen att starta en blogg. En till blogg med andra ord, är inte helt grön i denna värld, men kändes att det behövdes en nystart.

So here we are, en ny blogg med namnet litehipplitecool. För att alla andra bra namn var tagna och för att Tanya kom förut med idéen att den skulle heta det. Lite hipp och cool var ett uttryck som Tanya ville att vi skulle börja använda, men som jag ganska snabbt sa att det skulle vi absolut inte. Ändå så använder vi det, för det är lite som vi, lite hippa, lite coola.

Nu vet ni lite vad det är frågan om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar