torsdag 26 augusti 2010

I am ready for the floor

Här sitter jag och lyssnar på Hot Chip och peppar inför Popaganda. Som om det inte vore bra nog äter jag Viasat-godis som jag hittade i väskan. Vet inte riktigt hur länge det har legat där, men smakade bara gott.

Idag har jag varit duktig och åkt till universitetet för att hämta mitt universitet kort. Jag skulle möta Elin kl halv ett, så jag var i god tid och var på universitetet kl 12. Det jag inte hade räknat med var att ha 80 nummer framför mig. De var tre stycken som satt och jobbade. Det gick segt, var klar en och en halv timma senare. Tur att Elin kan roa sig själv.

Kändes ändå väldigt bra med en tur till universitetet, så att man bekantar sig med sitt nya hangout. Verkar trivsamt.

Nu ska jag peppa vidare. DO IT DO IT DO IT NOW, SAY IT SAY IT NOW...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar