lördag 11 augusti 2012

Peppen

NUUUUU NUUU
NU
NU NU!

Nu är jag peppad. Nu har den där glädjen landat. Misären är över, jag är frisk (kind of), jag har semester och behöver inte vara frustrerad över byråkrati på två veckor utan ska istället bara gå på New Yorks gator och sjunga NEEEW YOOOORK concrete jungle where dreams are made of theres nothing you cant do when you in NEEEEW YOOOOORK. Och sen rappar Tanya yeah since I made it here I can make it anywhere... Elin J kommer in gör ganstatecknet, Elin P beatboxar och Susana går runt med hatten för den stora publiken som samlas omkring oss.
Sen kommer vi ha pengar så att det räcker till att shoppa upp hela Victorias sectret, Sephora och halva Brooklyns second hand utbud.

Vilken fin resa det ska bli.

Igår hade jag en dödsfin kväll för att fira in semestern och idag ska jag städa hela lägenheten och tvätta och sen kanske jag gör något fint ikväll också. Eller inte, jag vet inte, men det spelar ingen roll för jag kommer ha så dödskul de närmsta veckorna.

Hej hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar